در حال بارگزاری...…

سعی کنید آرام باشید.از عوامل استرس زا دوری کنید.زود تر بخوابید.از ۸ ساعت قبل از عمل جراحی کاملاً ناشتا باشید (حتی آب ننوشید).از خوردن غذاهای سنگین و پر چرب و مواد غذایی مانند شیر و نخم مرغ شب قبل از جراحی خودداری کنید.از آنجا که به مدت یک هفته تا ده روز حمام کردن شما محدود خواهد شد .شب قبل از جراحی حمام کنید.

روز جراحی

در ساعت تعیین شده در محل کلینیک حاضر باشید.حتماً یک نفر (و نه بیشتر) همراه داشته باشید.پس از طی مراحل اداری تشکیل پرونده به بخش خواهید رفت و منتظر تایم جراحی خواهید بود.

بیهوشی

نوع بیهوشی شما بر اساس تصمیم نهایی پزشک بیهوشی تعیین خواهد شد و اگر محدودیت خاصی نباشد در اکثر موارد ما از بیهوشی عمومی استفاده می کنیم.که با توجه به داشتن یک تیم قوی و کارآزموده از بهتریتن متخصصین و تکنسینهای بیهوشی جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

بعد از عمل

بعد از پایان بیهوشی و ریکاوری به بخش منتقل شده و اقدامات پرستاری برای شما انجام خواهد شد.باید توجه کنید بدلیل وجود تامپونها نمی توانید از بینی تنفس کنید و باید تنفس دهانی داشته باشید.

نتایج جراحی بینی

پس از برداشتن اسپلینت شما تغییرات کلی را خواهید دید و جزئیات بینی به دلیل تورم مشخص نیست.بتدریج که تورم کاسته می شود شما می توانید جزئیات بینی را ببینید. نتیجه نهایی را حدود یکسال بعد از عمل می توان دید که در بینی های گوشتی این زمان می تواند طولانی تر باشد.