در حال بارگزاری...…

مشاوره حضوری

در صورتیکه شما با ظاهر بینی خود مشکل دارید و یا مشکل تنفسی از بینی دارید لازم است که با یک جراح بینی مشورت کنید.در صورتیکه تمابل دارید با من مشورت کنید.می توانید برای تعیین نوبت ملاقات با شماره های ۸۸۳۲۱۳۴۵ ،۸۸۳۲۱۳۴۶ و ۰۹۳۵۳۳۳۵۰۳۳ تماس بگیرید . آدرس مطب : تهران ، خیابان مطهری ، بین جم و مدرس ، شماره ۲۷۰ ، ساختمان شکوفه طبقه اول واحد ۵ ویزیت : روزهای شنبه دو شنبه سه شنبه ۷-۴ بعد از ظهر . مشاوره رایگان است .

مشاوره قبل از عمل بینی

در روز مشاوره از شما شرح حالی درباره وضعیت تنفسی از بینی سابقه ضربه به بینی و بیماریهای مرتبط با بینی و سینوس گرفته می شود.همچنین شما درباره سوابق پزشکی خود اعم از هرگونه بیماری جسمی یا روحی ، جراحی های قبلی و نوع بیهوشی آنها ، سابقه حساسیتهای فصلی ، دارویی و غذایی و نوع داروهایی که مصرف می کنید به ما اطلاعات کامل خواهید داد. ممکن است در صورت وجود بیماری خاصی لازم باشد با پزشک متخصص آن بیماری در مورد اینکه آیا جراحی بینی و بیهوشی برای شما مشکلی نداشته باشد مشاوره کنیم.

معاینه بینی و اهداف آن

هدف از معاینه بینی تعیین وضعیت آناتومیکال و فیزیولوژیک بینی است.در معاینه من متوجه می شوم که آیا بینی شما انحراف یا پولیپ دارد یا خیر ؟ آیا شواهدی از آلرژِی یا سینوزیت مزمن وجود دارد یا خیر؟ آیا شواهدی از شکستگی قدیمی وجود دارد؟ پس از آن با معاینه پوست بینی و اسکلت غضروفی- استخوانی آن نوع بینی شما مشخص شده و کلیه عیوب ظاهری بینی مشخص و در مورد نوع اقدامات لازم برای آنها و نیز محدودیتهای بینی برای شما بطور کامل توضیح داده خواهد شد.

نتیجه مشاوره

در صورتیکه بینی شما نتیجه رضایت بخشی را در پیش رو داشته و انتظارات شما هم منطبق بر آن نتایج باشد شما کاندید جراحی خواهید شد.